Determining location...


Vouchers are being created. Please be patient...
Team Events
Consultation 034 533 34 35
Team Events

Team-Events.ch arranges excursions for companies throughout Switzerland.

Bikeboarding in Chur

Bikeboarding in Chur
Bikeboarding in Chur
Bikeboarding in Chur
Bikeboarding in Chur
Bikeboarding in Chur
Bikeboarding in Chur
Bikeboarding in Chur
Bikeboarding in Chur
Bikeboarding in Chur
Bikeboarding in Chur
On the high plateau above Chur you enjoy a fine meal followed by a bikeboard ride or idyllic hike.

Rail journey to the local mountain of Chur

Would you like to spend a few hours in nature to relax and unwind? Chur is the ideal starting point for this. From the old town a gondola lift takes you up to the high plateau with the most beautiful mountain summer meadows. The Brambrüesch mountain restaurant is only a five-minute walk from the top station.


Dinner on the Brambrüesch

In the mountain restaurant you are already expected and spoiled with a fine three-course lunch menu. There are 4 fine menu suggestions at your disposal. Everything invites you to relax and enjoy being together with your guests or team colleagues: the cosy atmosphere, the fresh mountain air, the beautiful panorama.




Size of group

5 to 30 people


Duration

1/2 day


Implementation

10. Juni till 22. Oktober


Location

Chur, Brambrüesch Distanz show map


Languages

German, French, English, Italian


Costs [CHF]

incl. 8.1% VAT
from 5 pers. 77.00  /pers.

Included in the price

-   Ascent Chur - Känzeli - Brambrüesch
-   Lunch menu (3-course) in the Brambrüesch mountain restaurant
-   Bikeboarding or hiking from Brambrüesch to the Känzeli
-   Descent Känzeli - Chur

Not included

-   Beverages

Optional extras

-   Can be combined with a guided tour through or in Chur and Bündner Menü

Customers also booked


Customers' views on this offer

Erika Kühnis

30.08.2021

Wir hatten eine Super Team Event.
Zuerst eine interessante Stadtführung, dann einen spannende Workshop (Alphorn blasen),
ein feines Mittageessen und zu aller letzt die schnelle Abfahrt mit den Trotinetts.
Es war ein lustiger und gut organisierter Tag


Soraya Mendes, Inducs

24.08.2015

Das Bikeboarden war ein toller Erlebnis für unsere Mitarbeiter. Abgesehen von dem guten Wetter, war die Aussicht auch sehr eindrucksvoll. Bei der Strecke hatten wir über die Länge bedenken aber die Strecke war vollkommen in Ordnung. Nur die Einführung war bisschen zu schnell, wir wussten nicht genau was jetzt passieren würde, wer das Bikeboard nimmt oder als Option das Trottinett & das finden des Bergrestaurant wo das Bikeboarden beginnt, wir waren uns nicht ganz sicher. Aber grossen und ganzen war es super. Wiederholenswert.


Patrick Mader, Feuerwehr Niederhelfenschwil

18.08.2014

Absolut spitze, herzlichen Dank.


Tamara Blöchliger, Sika Schweiz AG

17.09.2013

Mit der Luftseilbahn ging es zuerst auf die Mittelstation Känzeli. (Am Empfang verlief alles gut, Tickets konnten schnell übergeben werden). Vom Känzeli liefen wir bis zum Brambrüesch Restaurant, was ein sehr steiler und anstrengender Weg war. (Hatten einen lockeren Wanderweg vorgestellt) bitte nächstes Mal Eventteilnehmer informieren. Das Essen war lecker und liess auch nicht lange auf sich warten.
Später wurden wir gut eingeschult für die Bikeboard-Tour. Jedoch war dieses Bikeboard ziemlich wackelig und ungewohnt (Fühlte sich an wie ein Snowboard) ziemlich gewöhnungsbedürftig. Und als wir uns endlich daran gewöhnt haben war die Strecke schon am Ende. Sehr schade, dass die Abfahrt nur so kurz ist!.
Rundum war alles oke. Aber mit Verbesserungen.


0 Proposal bookmarked
Request quotations | Delete list
© Outdoor Dreams GmbH | Bahnhofstrasse 14 | 3400 Burgdorf | 034 533 34 35 |
Besuchen Sie uns auf team-events.ch | artisten.ch | seminarlocations.ch
Team Events